14 december

godkväll!
klockan är kvart över ett och jag borde sova... men jag har faktiskt gjort lite nytta.  har sökt jobb!
ett i karlskoga, som kassör. så nu ni eva och peter kanske det blir ökning i familjen ;) nejdå, skämt och sido. men jag var inne och kollade på vilka kassabiträden som var lediga i sverige och sökte då till karlskoga.
det andra jag sökte låg i norge, närmade bestämt i oslo. mitt i huvudstadens hjärta! som terminalarbetare, ta reda på post, sortera och lite sånt. fick lite information av chrille och det var så att de företagen han jobbar på öppnar nytt i början i januari, så det var det jag sökte till. 10 platser letade dom, så nu är det bara att hålla tummarna, IGEN! någongång måste det väl vara min tur?

nu ska jag sova, imorgon blir det tidig skola och sen åka till kupolen, köpa vinterskor till mig själv och kanske någon julklapp. om någon har varit snäll...

natti!

Kommentarer
Postat av: Eva

Välkommen!

2009-12-15 @ 09:14:12
Postat av: martina

hehe tack! ;)

2009-12-15 @ 10:13:14
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: jessica holm

hoppas du hittar nå jobb

kansek blev ökning här då ;-)

2009-12-15 @ 13:43:19
Postat av: izabella

men martina, skämt åsido! inte skämt och sido!

2009-12-15 @ 15:06:20
Postat av: martina

jessica - ja nu är det bara att hålla tummarna!

bella - är du säker? det hade jag ingenaning om.

2009-12-16 @ 00:12:25
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag är säker. skämt åsido, man lägger skämtet åt sidan.

2009-12-16 @ 09:32:13
Postat av: martina

okej! då vet jag till nästa gång.

2009-12-16 @ 13:55:08
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0