13 december

söndag igen då! jag tänkte att jag skulle gå igenom helgen lite snabbt. i fredags som ni vet, var jag ut. superkul kväll faktiskt! men det har jag redan berättat om så jag hoppar de nu. igår, lördag så var jag först hemma hos tobbe med han, b-lund, oskar, fredrik, rebecka och någon till tjej. drack några öl sen var vi ut och åkte lite. runt en 12 kanske, så fick jag skjuts till stan och gick till victoria som var på nån maskeradfest. kom in i lägenheten, skor ÖVERALLT, jackor ÖVERALLT.
- nejdu martina, du ska INTE tappa bort jacka eller något sånt!
så jag gömde mina skor (röda älskade skor) längst bak, längst under alla jackor, bakom skohyllan, stoppade ner jackan i väskan och hängde väskan över axeln! då var min kväll räddad! det är bra att vara smart ibland.
kvällen fortsatte i samma stuk, minglade runt med en massa folk, drack lite öl, dansade på bordet. nej det gjorde jag inte, inte på bordet. hihi
fick skjuts hem vid 2 tror jag och somnade lika snabbt som jag la mig ner. älskar john blund!
idag, vad har hänt idag? jo jag har jobbat, 11.30-15.00, stog i kassan hela dan, grymt skönt! sen efter jobbet så har jag bara setat hemma. käkat lite söndagsmat: pommes, korv och räksallad, helt underbart!
snart ska jag ta och slå på en film, och sen kolla på paradise hotel. jag är verkligen helt fast... tyvärr.... men så är de.
nej! nu har ni fått hört vad jag har gjort i helgen. hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0