12 december

gårdagen blev riktigt lyckas faktiskt! inte för att jag trodde nå annat men ändå.
i början var det lite struligt för jag skulle vara inne på tenoren lite efter 10 och bussen som gick innan tio var halv nio. heeeeeeeelt fel ju. men som tur var så skulle hannah upp  på stan vid den tiden så hon hämtade mig i ornäs så åkte vi till henne och sen in mot centrum. 
kanske var på tenoren i ca timmen, drack, snackade, skrattade, superkul!
påväg ner mot stan så tittade vi såklart in på jobbet där dom hade de fullt upp! jag tycker verkligen om att stå på "rätt sida" av disken och se dom andra arbeta. mmm va skönt det är! väl på stan så gick vi in på skrubben, fick en öl av åscar, minglade runt lite där för att senare bege mig upp på flamingo. flirtade in mig gratis eftersom jag inte hade ett öre löst på mig... och det gick finnemang! tur man är så söt :)
kom upp för trappan men gick nästan ner lika fort som jag kom upp. var där uppe högst 20 min, hann beställa en öl, dricka hälften och ge resten till grannäs, haha någon som blev lycklig iallafall, och inte fan var det min plånbok iallafall!
så idag? vaknade upp vid 9, ringde och bad pappa hämta mig, åkte hem, bytte om och åkte till jobbet. ganska skön dag ändå. först när jag kom dit så stod det att jag skulle stå vid pommes fritterna. FAN! men stod där sammanlagt i kanske en halvtimme. resten av tiden så stod linea där och jag hjälpe till i köket, tog fram lite bakverk som jag bakade bak på kajen. nej skämt och sido. dagen gick ganska snabbt ändå :)
så nu sitter jag här, nyduschad, funderar på hur och vad jag ska göra med kvällen. antingen dricka öl idag igen, åka och härja i sunnanöbystuga, eller köra och bara ta det lugnt. HJÄLP MIG!
nu fryser jag om hårbottnen så nu måste jag blåsa håret!!!!!!!!!!!!!!!1
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0