mjukglass

hejhopp!
igår var de då krogen för hela slanten! nejdå. jag, becca, daniel och lucas gick ut. vi började hemma hos lucas där vi satt och pratade, skrattade och spelade bear pong! jävlar va roligt det var! haha. första matchen så var det jag och becca mot pojkarna, jag fick ner korken (använde en coca coola kork för att vi inte hade någon pingpong-boll) i alla glas! woho! efter att ha vunnit den första matchen så tog vi några minuters paus och sedan satt vi igång igen. nu var det bara jag och lucar som spelade mot varandra, och vem vann?
- jaaaaag!
tror jag har hittat sporten i mitt liv, bear pong!

här är lite bilder sen igår






i'm the man!
nu ska jag göra iordning matlåda. idag blir det att jobba arselet av sig
: 15.00-00.00!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0