fiske igen!

jojjomännsan! igår blev det en hel dags fiske med lillebror, vi var mot ludvika och kikade på två olika ställen men beslöt oss senare för att åka till ornäs hamn och ställa oss.
- JAG FICK FISK!
jo det är sant! en fisk fick jag på en hel dag, medans albin drog upp 6-7 stycken... men vad vard et jag sa?
- nybörjartur. haha

idag har jag bara hunnit fått i mig frukost så jag ska snart hoppa i min bikini och gå ut och lägga mig på altan för att få lite sol på kroppen. blir nog nice.
senare ikväll blir det att gå ut och ta en öl eller två. jag och becca blev sugna på att sätta oss ute och bara ta det lugnt en kväll. så visst kan man väl de? vi kanske ses om du ska ut. call me then!

nu ska jag kolla klart på ellen degeneres show och sedan gå ut.
ses!

- en mygga har 47 tänder
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0