31 augusti

godmorgon vänner och ovänner!
just nu sitter jag och äter frukost, som består av; ett stort glas med iskall mjölk och två smörgåsar med svampstuvning på. mmmmmmmmm, mamma och pappa hittade super mycket svamp när dom var ute och plockade igår! en halv ica-papp-kasse! ganska mycket de! bara kantareller, super gott!
bara jag har ätit klart så ska jag fixa mig inför skolan. ganska skönt att komma upp i tid någon dag...
annars då?
jo becca ska på sin första arbetsdag idag! lycka till! du och småbarnen kommer komma såååååååååååååå bra överens... haha. inge slag, bara sparkar!

imorgon går vi in i september.... fyfan. sommaren har gått föööör snabbt. men det tycker man väl med varje sommar? eller ska vi kalla det sommar?
det ända som är bra att vi går in i hösten är väl att lilla jag fyller 19, ett år närmare pensionen.
nu har jag ätit upp, nu ska jag klä på mig.
tjarå!



- någon som vill utomlands med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0