31 augusti

sådär ja! precis hemkommen från högskolan. lektionen gick bra, vi fick sitta i små grupper och berätta vad vi tyckte att demokrati var. gick bra! vi har blivit indelade i två olika grupper, grubb A och grupp B. själv är jag i grupp B och det betyder att jag är ledig varannan vecka och varannan vecka blir det skola måndag och tisdag. låter inte det nice? vi är så stor klass så det är så trångt om vi ska vara alla varenda vecka. skönt att bli en lite mindre klass.
på torsdag så var vi till stockholm för att kolla in regeringen. har inte fått så mycket information så det enda jag vet egentligen är att tåget går 07.52 och hemfärden är 18.45. men vi får väl se vad som händer. antingen blir det intressant, eller inte....

nu ska jag ta och kolla i frysen om vi har något hemma jag kan laga.
tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0