30 augusti

blev tyvärr ingen miljon idag... menmen. så kan de va ibland.
jag och becca har skrattat till tårarna sprutade tidigare idag, haha. allt från bilar på blocket till han/hon som kom på att söndagar skulle vara så tråkiga. dålig humor? nej, tycker bara livet är jävligt roligt!

jag vet inte vad som hände i bilen påväg hem. bara jag släppte av becca så tyckte jag att jag såg och hörde saker... :s djur springa över vägen, på grudvägen in till huset så såg det precis ut som att det stod någon, när jag hade stängt av bilen och sträckte mig efter väskan så lät det och såg ut som om det stod någon utanför dörren. höll på att skita ner mig ett tag. tur att kaj satt och väntade på mig vid dörren.
lite läskigt var det....
JÄVLA FLUGJÄVEL PÅ SKÄRMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

godnatt

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag har inte varit utsatt för det själv, men det kallas delirium,sådant händer när man druckit för mycket.

2009-08-31 @ 09:09:08
Postat av: farmor

Såg du ingen rosa elefant heller?

2009-08-31 @ 09:14:31
Postat av: martina

haha, nej ingen rosa elefant + att jag var nykter farmor...

2009-08-31 @ 09:40:41
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0