29 augusti

har precis smällt i mig ett paket jumbokräftor. tror du de va nå gött eller!?
känner mig som en ny människa.

ja just de! jag glömde skriva en sak igår! i förrgår natt när jag skulle lägga ner datorn på golvet så kännde jag någonting på min arm. jag har fönstret öppet i mitt rum så en och annan mygga kan komma in ibland.
så jag tar tag i usblampan och vrider den mot min arm. VAD KRYPER DÄR!??!? JO EN SÅN DÄR LÅNGBENT SPINDEL!!!! f-f-f-f-fyfan blev livrädd! for upp ur sängen och skakade om båda täckena och kuddarna.
föll den ner?
- nej
hittade jag den i sängen igen?
- nej
så vad ska jag göra????? det var bara att lägga sig ner i sängen igen och hoppas på att den flög ner på golvet eller blev osynlig eller nått!

det var någon snäll själ igår som fixade spotify
- tack!
har velat haft det länge, men har inte orkat lägga någon energi på de. men nu har jag de!
ska väl snart börja göra mig iordning för kvällens dimma. jag kan ju inte sitta här i fångströja hela dan...  ska först hem till linda bara hon är klar, lite för-förkrök, sen blir det att åka till amanda. fint som fan!
nu ska jag gå och kolla i garderoben efter någonting att ha på mig ikväll, blir nog bara nå lätt. jeans och tröja, haha så som alla andra dagar.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0