28 augusti

haha äntligen helt färdig med städningen! nu väntar jag bara på att få åka och hämta mamma på jobbet till tre. sen så!

ja just de!
idag när jag var in och handla bröd och tvättmedel på ica maxi så kom jag på att dollar store hade rea på kräftgrejjer (lyktor och sånt tjaffs) så jag åkte dit även fast ica hade grejer. men vilken idiot som helst förstår väl att det är billigare på dollar så var gör jag? jo självklart åker jag dit för att handla. finns det nå grejer kvar?!
självklart inte... så jag tog mitt pick och pack och åkte till ÖB istället, kollade runt där, fanns de?
- NEEEEEEEEEJ
det var bara att bita ihop och åka till rusta
(haha letar jag efter de billigaste eller vadå?)
men men, väl på rusta så gick jag och kikade, fanns de?
gissa..... tänker inte ens skriva svaret..... så det var bara att åka till ica maxi igen och köpa grejjerna. när jag kommer dit och står vid hyllan och kollar så ser jag de jag inte vill se, eller jag vill se de, men inte nu efter att jag har varit runt i hela borlänge för att få tag i billiga kräftgrejjer
REA! DET VAR REA PÅ ALLT! ½ priset! tror du jag blev nå irriterad eller?! här har man åkt runt hela borlänge för att få tag i grejjer så är de halva priset på alla grejjer på ica, som jag var in på först! grrrrrrrrrrrrrrrr.... så där stod man, andra gången i den förbaskade kön!
väl ute satt jag mig i bilen för att åka till statoil, när jag står där på parkeringen ringer min älskade mamma:
- du! på ica maxi har dom sånt där bakteridödande spray, pärs fru ska in och köpa 10 stycken av dom så det skulle vara bra om du gick in och tog en sån innan det var slut.
självklart mamma! ( jag har bara varit inne där TVÅ gånger idag............
men vad gör man inte?
så jag åkte till ica maxi igeeeeeeeeeeen. parkerade, gick in. det känndes som om varenda personal kollade på mig och tänkte i stil med:
- vafan håller hon på med? tredje gången hon går in här nu
japp! tredje gången jag gick in, tredje kassan jag gick till, tror till&med att jag tog den tredje vägen till kassan... det var inte speciellt kul, mest pinsamt..... hädanefter kommer jag dra mig från att gå på maxi. haha
men men, nu är jag hemma iallafall, med alla saker fixade. hoppas jag!
jaja, nu ska jag gå och hämta kameran så ska ni få se hur fint jag har gjort ute på glasverandan!
uppdaterar snart
HOJ



- det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0