27 augusti

hur skönt är det inte att krypa ner i en helt nybäddad säng...?
det har jag precis gjort och känner redan nu att jag kommer sova som en prinsessa idag, himmelskt!
men fullt så underbart är det inte att stå och hänga tvätten halv 12 på natten...... för det fick jag lov och göra. jag skulle gå in och slänga i en vit-tvätt i tvättmaskin så att det skulle vara klart till imorgon så att jag bara kunde gå upp imorgon bitti och slå på den. men just när jag skulle slänga in en full näve strumpor så märkte jag av min fasa att maskinen var full..... full av blöt tvätt. tror du det var speciellt uppfriskande?
för de var det verkligen inte! men vad ska man göra? det var ju bara att sätta igång och hänga. jag har ingen större lust att vakna imorgon bitti och veta om att jag har en till tvätt att hänga och på köpet gårdagens! nej fifan...
men nu är den hängd iallafall, känns skönt.
klockan är nu tre minuter över tolv och jag tror faktist att jag ska slå på en film att bli trött till. låter inte de nice?
det tycker iallafall jag!
vi hörs imorgon

godnatt grabben
tjejen
tanten
farbrorn
mammor
pappor
farföräldrar
morföräldrar
kusiner
kusiner till kusiner
klasskamrater
spädbarn
barn
mammutar och papputar



dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0