26 augusti

sorry för att jag inte uppdaterade något mer igår, men vet ni vad?!
jag var faktist upptagen hela kvällen med att kolla på när Jiva födde små, ursöta valpar! hur häftigt som helst! sex stycken (vad jag vet nu) ligger och snuttar på henne... :)
jag längtar tills dom blir lite äldre så att man kan leka lite med dom. då dissar jag becca och leker med valparna. moaha
men det dröjer några veckor...
tidigare igår så var jag becca och johan ute och åt lite kina. jösses va gott det var! blev lite mer än en talrik sen tog det stop. mmmmmm va härligt.
sen senare på kvällen när första valpen hade kommit ut så åkte vi och kollade på lite fotboll, tillbaka till becca igen, käkade pizza för att sedan ligga och slappa på soffan. ganska soft dag!

så idag då? vad blire då...?
jadu. i detta väder, vad kan man göra? blir nog att städa lite, kanske åka och handla med mamma (om hon inte gör det direkt efter jobbet) för nu är det så tomt så det ekar i kylskåpet.

- jag har fortfarande inte hittat min kamerasladd.... måste fråga mamma sen när hon kommer hem.
nu ska jag fortsätta att lyssna på thundeeeeeeeeer!
haha han är bra jävla rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0