25 augusti

sådär ja! precis hemkommen från skolan och en vända på dollarstore.
lektionen gick bra. vi gick mest igenom hur kursen ska se ut och sådär, själva lektionerna börjar mer nästan vecka på måndag. känns helt okej må jag säga! själva klassen ska man väl inte prata om egentligen, men några nötter går man ju med. haha
en äldre kvinna som satt framför mig började lektionen med att berätta att hon bara dricker en kopp kaffe med mjölk och äter en marabou chokladkaka varje morgon.
huh? :|
jag som tycker att jag äter dålig frukost som aldrig äter frukost.
en annan lite yngre tjej ställde en sån dum fråga när vi gick igenom hur vi skulle redovisa olika uppgifter på så jag höll på att ramla av stolen!
- om vi ska ha prov någongång. vad är det för frågor som kommer att vara med då?
exakt så sa hon! det hon sa var så roligt och dumt så jag fick lov att skriva ner de hon sa i mitt anteckningsblock på direkten! haha. först väntade jag mig en fortsättning på det hon sa. om hon menade nå mer speciellt, men hon var tyst... och lika tyst var vår lärare som först kollade på henne och sedan hela klassen för att sedan avbryta tystnaden med;
- är det någon som kan förklara vad tjejen här framme menar?
haha. jag höll på att gå under jorden! om det inte skulle ha varit så tyst som det var i klassrummet under den kosta minuten så skulle jag ha brytit ihop och skrattat i falsett! mitt ansikte var tok-rött och skrattet satt uppe i gommen. haha!
ja, jag säger då de! det är tur man har kul i skolan.
nu ska jag ta och packa ihop pappas fiskesaker och åka och fiska.
ni undrar kanske lika mycket som min far varför jag fortsätter fiska när jag ändå inte får nå fisk...?
- det kommer, det kommer...!
hej hopp kalle stropp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA, aaaah jag dör av skratt. brudjävel! :D

2009-08-25 @ 16:32:14
Postat av: martina

hahaha

2009-08-26 @ 13:46:01
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0