24 augusti

ja nu är de den tjugofjärde! ny dag, nya möjligheter.

hur irriterande är de inte att vakna av att någon ringer på hemtelefonen!? och hur jävla irriterande är de inte när man kliver upp ur sängen och svarar och det visar sig att personen man pratar med har ringt fel! gaaaaaaaaaaaaaah! slå rätt nummer så slipper du väcka andra människors skönhetssömn. oh va irriterande de är!
det blev mycket irritation nu med man blir ju tokig!
jaja...
påtal om sömn och då också natten, tycker att den har gått för snabbt... känns som om jag har sovit i bara några minuter. varför ska det gå så snabbt när det är sååååå skönt att sova?
   slog upp wikipedia för att få veta hur mycket man sover i hela sitt liv och det visa sig vara mer än halva livet. men de va inte de som va de intressant. haha nej, de som stod där var att om en råtta inte får sova på någon enstaka vecka så kollapsar den och dör. var inte det lite coolt? de visste jag inte. (kanske inte är sånna saker man försöker ta reda på i första teget men ändå...)
så vad blir det idag för lilla märta då?
jo som ni vet så ska jag ju till högskolan för att träffa min handledare och prata med honom (jag tror det är en han). och idag är det faktist rätt dag och rätt tid. haha
mamma ringde nyss och påminde mig om att jag skulle iväg. hon trodde säkert att jag hade glömt av de, men icke-sa-nicke! (kom på de igår natt påväg hem från jobbet) hehe.
sen efter de då? jo jag tror att jag skulle träffa elin en stund. men vet inte om hon kommar eller inte. får se när hon hör av sig eller om jag ringer henne när jag har varit i skolan...
men nu ska jag iallafall ta och gå upp i duschen och sedan göra magen mätt och belåten.
tack och hej!

komihåg att skriva en kommentar och berätta vem du är,  du som läser min blogg!
/ nicke-nyfiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0