24 augusti

har jag inte börjat blivit duktig att uppdatera här på bloggen?
det tycker iallafall jag!
blev ingen hemmakväll som det var tänkt tidigare idag. nej det blev en misslyckad fisketur med emret och becca ist. men när får vi fisk? aldrig.
haha det är som pappa säger. ni är ett par usla fiskare, han har rätt... men jag säger som emret sa
- dom har gått och lagt sig.
men nog om idag.
imorgon börjar första lektionen! från och med imorgon blir det att gå upp halv åtta varje tisdag ända till i mitten av december. PUH! men jag är duktig, de är jag!
sen efter skolan så blir det att luncha med becca och emret. fyfan va gott det ska bli! kan känna smaken i munnen redan nu, haha.
nu ska jag ta och kolla på tv bara pappa har kollat klart.
kanske hörs senare, inte helt omöjligt.
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du plugga

2009-08-24 @ 22:13:08
Postat av: martina

ska plugga upp samhällskunskap

2009-08-24 @ 22:53:29
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du plugga upp det nånstans och varför vill du göra det ?

2009-08-24 @ 23:38:01
Postat av: martina

jag har skrivit allt på bloggen så det är bara att sätta igång åh läsa :)

2009-08-25 @ 00:23:50
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0