24 augusti

det går bra nu!
har skickat iväg jobbansökan till fyra olika arbeten nu i malung/sälen som börjar i mitten av december. nu är det bara att hålla tummarna att dom ringer och tar in mig på intervju. skulle vara toppen! då kanske man flyttar upp dit i några månader. skulle vara guld!
efter att jag var på högskolan så åkte jag och elin ut i skogen för att leta efter lite svamp. men inte hitta vi nå sånt inte... nej de blev bara lite lingon och blåbär. men de är inte fy skam! väl hemma så fyllde jag ett stort glas mjölk och hällde i alla blåbär som jag hade plåckat, mmmmmmmmm så gott det var!
nu ska jag ta och slänga ihop alla kläder jag har här på golvet.
hörs senare i guess!
tjao

(tänkte lägga in lite kort men jag vet inte vart jag har lagt sladden till kameran..........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0