23 augusti

jadu, mamma städar ur alla små lådor som vi har stående inne i tvättrummet, halsband efter halsband, örhängen efter örhängen kommer hon in och frågar om jag ska ha kvar.
- släng skiten, säger jag.
men mor min tycker att vissa är fina och kommer kanske senare att användas. och vem vet, någon dag tackar jag väl henne för det också. :)
idag blir det jobb. jobb, jobb och jobb. börjar kvart i fem och slutar kvart i tio tror jag. så vad händer efter dedå? det vet jag inte... än.
slutar nog med att jag åker hem och duschar och sen lägger mig i sängen och kollar på film och somnar. låter inte helt fel i nuläget.
klockan är nu, snart två. kanske man ska gå och göra iordning nå mat så att man klarar sig till ikväll? kan bli.
kollade på ice age igår kväll iallafall, handligen var inte speciellt bra, men alla djurens ansiktsuttryck och hur dom pratar på för sätt gjorde filmen helt okej ändå! lite skratt blev de, haha.
nu ska jag gå och lägga fram jobbkläder och kolla efter lite mat.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0