23 augusti

egentligen så är de inte den 23 augusti än, men enligt mig är de de. när man har sovit mer än fem minuter så är det nästa dag. så den 24 augusti blir när jag somnar, punkt slut
kom hem från jobbet för ett tag sen. slutade kvart i tio men rebecca ville att jag skulle åka till hedemora och hämta lite grejer till restaurangen så jag gjorde det. sitta och chilla i bilen och få lön är inte helt fel! annars så har dagens arbetspass varit ganska lugnt. lite små köer då och då. inget att klaga på. rimma kan jag åh! och igen. haha
imorgon blir det högskolan, berättade jag i fredags när jag egentligen skulle åka dit och kom dit fel dag? det var inte i fredags klockan två utan det är imorgon klockan två. tänk så fel man kan ha! men tur att jag inte missade det iallafall. så imorgon blir det att gå upp relativt tidigt så att jag hinner äta och duscha. elin kanske kollar förbi någongång på morgonen också. längesen man träffade henne, så det blir trevlans!
nu ska jag fortsätta att kolla på gökboet, ha'le!
hoj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0