21 augusti

tjabba!
jag la inte ut bilderna igår bara för att ajg har varit hos rebecca hela kvällen/natten. vi hittade ganska mycket svamp igår föresten! blev iallafall en hel påse. riktigt mysigt att vara ute i skogen med alla hundar. de enda negativa var alla myror och myggor, grrrrrrrr. varför finns dom?
igår kväll så satt vi på filmen män som hatar kvinnor, oh helvette vilken bra film! en helt klar 10a. har inte förstått än att det verkligen är en svensk film. vi kan vi sverige, vi kan!
nu ska jag ta och fixa till mig lite, sen åka till högskolan för att träffa min handledare och gå igenom kurserna lite och sådär. sen när jag fått reda på hur schemat ser ut så blir det att åka till jobbet på en gång och visa. så att jag inte får arbetspass på lektionerna, det skulle inte passa så bra ihop...
men men,  nu ska jag diska ur matdosan jag fick av mamma och klä på mig. hörs sen!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0