20 augusti

igår blev det krogen med jonas, adam, sunken, chrille och krålle. vi började kolla på fotbollen hemma hos sunken klockan tio, men bestämde oss ganska på en gång att vi skulle åka ner och sätta oss på skrubben och kolla istället. mycket smart! (och självklart var det jag som kom med den iden)!
lite fotbollstittande och mycket öldrickande skulle jag kortfattat säga om kvällen, vaknade upp runt halv två idag, seg, lite snurrig men annars mår jag hur bra som helst. snart blir det svampplockning med becca och mamma wiken, super!
nu ska jag gå och ta ur smultroncidern som jag la i frysen för en stund sen, mmmmmmmmmm va gott de ska bli! sen ska jag bara vänta på att becca ska komma och hämta mig.
hej hopp

(bilder från igår kommer lite senare idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0