19 augusti

ja det var ju tänkt att det skulle bli en lugn onsdagskväll med lite fotboll. men inte blev de så heller! nejnej. istället så blir det att dricka några kalla och sen ner på stan med jonas, adam med flera. lilla jonas flyttar ju till göteborg om några dagar så vad skulle inte vara en bättre avslutning än att gå ut med mig då en sista gång?!
- nej precis, tänkte väl de... :)
imorse när jag och becca vaknade upp i varsin soffa så tog vi bilen och for till gävle och in till IKEA. vi gick in tomhänta men ut kom vi med 3 par bord, en hylla, lådor och lampa. de va inte helt fel! lite grejjer till den kommande lägenheten. moahaha! det är bra att du köper på dig grejer becca!
ojoj, nu är klockan tio över sex. måste springa och ta ut tjockpankakan i ungen! kommer snart.........!
tillbaka!
nu sitter jag bara och väntar på att jonas ska bli klart med det han nu håller på med så att vi kan åka och hämta lite öl. riktigt niiice, kall öl och detta väder. bara det är ju helt underbart!
jaja, nu ska jag ta och äta mig en liten pankaksbit, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0