17 augusti

vi hade precis sett klart en film igår kväll och skulle sätta på den andra. ehlina gick in i fredriks rum medans vi skulle byta film osv-. rätt som de va så smäller de till så  både jag och fredriki sprang in till ehlina, fredrik drog upp rullgardinen för att kanske få se någon och jag stod och skrek med ögonen fulla av tårar. jag var så rädd!!! det måste ha varit en bomb sa vi alla tre och ehlina ville såklart gå ut direkt och kolla, men vi sa åt henne att vi skulle vänta på brandkår och poliserna. när vi såg dom så sprang i ut direkt.
då var det en bil som hade explodera. bilen stod parkerad 50-100 meter från fredrik om inte mindre! de bran inte, men delar från bilen hade  farit av.
så rädd som jag var igår när vi hörde smällen har jag inte varit på läääääänge! jag trodde hela lägenheten skulle rasa samman!
direktlänk
läs så hörs vi sen!
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0