16 augusti

*gäsp
då var man hemma då. klockan är nu 03.44 och det har varit en sån lugn kväll på jobbet så man börjar ju fundera på om alla människor i borlänge har gått och dött eller något liknande. en helt vanlig festande lördag kväll/natt ska man väl inte sitta på lök halva tiden av passet? då är det något som inte står rätt till. men jag klagar inte, det var skönt som fan! jag och kulan satt och kollade på.. va hette de nu? fcz?
skojja bara kulan, UFC heter de!
sen har vi bara setat och skrattat åt allt och alla, pratat om pungråttor och försökt att översätta och beskriva vad det var för något slags djur för vår arbetskamrat som bara kan engelska. tror du det blev några goda skratt?
-ohja!
haha, dickrat, ballsrat, med mera med mera. försök att översätt de själv!
det slutade med att jag gick in till kontoret och skrev ut en bild och sökte på vad pungråtta hette på engelska. och gissa vad den hette...............?
OPOSSUM
:s låter som en felstavning av octopus. eller var jag långsökt där kanske..?
jaja, vad vet jag!
en sak vet jag iallafall, och det är att jag ska ta mitt pick och pack och gå till sängen där jag hör hemma vid den här tiden!
nattinatt, dröm sött!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0