15 augusti

först och främst så vill jag grattulera min lilla lillasyster, eller ska man säga stora lillasyster på 17 års dagen! GRATTIS! nu är det bara ett år kvar sen ska jag ta med dig ut på krogen.
sen måste jag berätta hur duktig jag har varit! gissa vad jag ska göra idag?! jobba två pass! jojjomän! igår tog jag åt mig ett till pass. efter att rebecca hade tjatat på mig i flera minuter. men vad gör man inte för jobbet pengarna? ;) så vilka tider är det? jo det ska jag berätta för dig.
först 12.00-17.00 sen blire 23.00-03.00, bra va?!
klockan tre blir det att åka hem och sova. kanske skjutsa hem en och annan fylletratt som har somnat på gatan. vem vet...
nu ska jag dricka upp mitt multivitaminglas och klä på mig!

det går bra nu.
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0