14 augusti

uuuh va mätt jag är! körde in daniel till stan för en timme sen ungefär och svängde då förbi jobbet och köpte lite mat. hade verkligen ingen lust att ställa mig och laga mat, fast jag blev bjuden på kött och pomesfrites så var det inte det jag ville ha, så mcdonalds fick de bli!  påtal om jobbet så jobbade jag idag. en ovanligt lugnt dag på jobbet måste jag säga! inte mycket folk alls, men det var bara skönt.
nu sitter jag och kollar på tv, laddar hem en dokumentär, och lyssnar på när bella, amanda, och frida skrattar ihjäl sig inne på rummet, varför vet jag inte. med deras humor så behöver inte mycket hända. haha
imorgon blir det jobb igen, ovanligt? nej. börjar kvart i fem och slutar halv ett. PUH! men sen på söndag är jag ledig, niiiiiiice!
nu börjar paradise hotel,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0