14 augusti

sitter i tele med becca nu, hon försöker få ut mig på etage ikväll men, no no no!  jag är pank och just nu känner jag bara att krogen ligger längst ner på ute-listan, och iallafall etage. så gumman, du får hitta någon annan drick-kompis ^^
så vad ska lilla martina navratilova göra idag om hon inte ska ut?
jo hon ska jobba! de va inte igår! :o
-jo det var det...
men idag blir det jobb, imorgon blir det jobb, sen blir det stuuugan med några vänner! sola, fiska, kräftskiva, sola, fiska.. helt underbart!
men nu måste jag kila in till banken så att jag får ut mina skattepengar någongång! dom stänger ju tre så det är plattan i mattan in till stan bara jag har klätt på mig.

tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0