12 augusti

tja!lalala
det blev för ovanlighetens skull fiske idag med rebecca och fredrik. vi tog TJA och åkte till en tjärn strax bortanför rexbo. tyvär blev det ingen storfångst men både jag och becca behövde inte gå tomhänta hem, det var bara fredrik som gick med näsan ner i backen.
det var mycket döare i sjön idag än vad det var för några dagar sen då jag, mamma, pappa och albin var där. då vakade det iallafall. det enda som rörde sig på sjön idag var de små vågorna från blåsten. men inte ska vi klaga? fiskarna var väl inte bara hungriga idag.
ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, jag är ledig ikväll så något borde man ju hitta på! becca ska ut på krogen, men de har jag inte pengar till. så vad gör man?
1. följer med ut på krogen? - ja/nej
2. ligger hemma och kollar på någon film? - nej tråkigt att kolla själv
3. har du något förslag?

om en vecka (ungefär) bär det iallafall av till stugan. ska bli riktigt skönt att komma ifrån borlänge några dagar!
ifrån allt stim och stoj! längtar.
nu ringer snart ehlina, hörs sen!


the one and only
Martina Hedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0