ohja

jaha, då var det söndag igen då. veckorna bara flyger fram! och nu är det inte långt kvar tills att allt roligt men också allt tråkigt händer. ayia napa, studentvecka, studenten. oj oj oj! nu ni kommer de hända grejjer!

igår var jag och kollade på fotboll med adam, runken och lillen. torsång mot bullis? kan det ha vart så? kanske. det blev två två efter en ganska spännande match. bra jobbat gubbar!
senare på kvällen så åkte jag in till stan och satt mig hemma hos amina där redan hon och ehlina satt och myste. runt två åkte vi ner mot stan och kollade på fyllkajjor. det var inte många fåglar ute, så vi for till mc donalds och köpte oss en varsin glass och cheesburgare. det satt inte helt fel! eller jo, det kanske satt helt fel om vi tänker efter. right girls?

vaknade 1300 idag. lite drygt att vakna så sent och veta att man har missat halva dagen. men det är ju ingenting som är ovanligt för fru hedlund.
ikväll blir det hemma mys med jädrans god mat här hemma! vet att ni kommer bli avundsjuka på mig och resten av familjen. men lyssna och njut: fläsklägg och rotmos. KAN DET BLI BÄTTRE?! nej jag tror inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0