PANIK!

hej kära läsare! om jag nu har några... men det hoppas jag.
även fast jag inte har något vettigt att skriva eller något annat att skryta om.
intressant liv!

nej jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte har det minsta lilla intressant liv. iallafall inte som det ser ut nu!
KOLLA LISTAN BARA: 

  • brott och straff uppgift inämnad och redovisad, klar
  • mattematik prov imorgon
  • filosofi uppgift
  • organisation och ledarskaps uppgift
  • broschyr
  • reklamblad
  • psykologi tenta
  • rättskunskap - villauppgift
  • hemsida

verkar det vara som om jag har mycket skolarbete som ska vara klart innan vecka 20?
- ja!
jag kan nästan lova er att jag har glömt minst två punkter som ska stå på listan.
+ att uppgifterna som varje lärare har gett oss gör man inte klart på en kvart. nej det här tar sin tid...
lite smått panik får man faktist. men vad ska man göra? det är bara att bita ihop. sitta hemma på helgerna och plugga medan dom andra små lössen får springa ute och stojja. men det lönar sig, så säger alla :)

igår, mitt upp i allt skolarbete så tog jag en paus, men var ändå lika flitig! jag åkte hem till mormor och storstädade bilen. de ni! tv4 borde lägga pengar på att starta upp ren bil och stänga ner rent hus för gått. jag skulle iallafall vara en trogen tittare och kanske tillochmed en trogen medverkare. tror ni inte att bakterieälskaren Marie-Louise och lortMarlene skulle gilla det?  det är jag nästan helt säker på.



bananer i pyamas


MH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0