the notebook

har precis torkat bort alla de tusentals tårar som har runnit nerför mina kinder efter att jag har kollat på den absolut vackraste filmen som gjorts på denna jord; the notebook. jag har aldrig någonsin sett en sådan vacker film, och jag är 110 procent säker på att jag aldrig kommer få se något så vackert! titanic sjunk till bottnen (ist för släng dig i väggen)
    mascaran har runnit nerför mina kinder så jag är alldeles svart. täcket är svart, pappersrullen bredvid sängen är slut. det var nästan så att bandaget runt foten kunde ha fått blivit "tårtorkare", men den slapp. för det här gången.
jag uppmanar alla som inte har sett den här filmen att se den. och då menar jag verkligen alla! och om det nu skulle vara så att någon inte kommer kolla på den, så lovar jag att innan ert liv är slut så...  kommer ni ha begått det absolut största misstaget 

- synd att det bara är på film

godnatt


MH


Kommentarer
Postat av: Sus

Håller med, SÅ bra. En film att älska, och att gråta till <3

Jag har den. Grät massor. Kram Susanne

2009-04-07 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0