solsken

kom nyss hem från stan efter att ha tagit en trekulors glass med elin i solskenet. helt underbart! sommarkänslor, sommarkänslor.
när glassen var uppslukad så åkte jag och hämtade upp mina små småsyskon och åkte hem. på altan sitter mamma och pappa, eller mamma och smurfen? pappa var helt blå om händerna och skallen, händig karl det där!

ikväll blir det middag hos familjen tysk för att sen senare på kvällen åka in till stan och träffa folk :)
elin och jag vill göra någnting, något roligt! är du på eller?
073029.... ja du kan resten, hör av dig!

igår blev det utgång. och en mycket lyckad sådan! det var längesen jag hade så trevligt som igår. träffade först  kroon, sara, sunken och erik som satt ute och tog  en öl i kvälls solen, slog mig ner och öppnade en jag med.
senare gick vi hem till jonas där en massa annat trevligt folk satt.
dan skulle spela på rock house, så vid 2300 så drog vi oss ner till stan och in till pubben för att ta en stänkare till. musiken flödade och folket var på toppenhumör! tack mina vänner <3
träffade på linda när jag var på väg till hannah. vi stod och pratade en stund men slog sedan våra kloka huvuden ihop för att gå hem och sova till varsitt håll.
kom inte så långt eftersom jag träffade på alex som ochså han var toppenglad!
svansade runt med han ett tag men beslöt mig sedan efter många om och men att ta mig i kragen och bege mig mot sänghalmen.
småsprang/hoppade till hannah och anton och somnade som en död mamut i sängen, GODNATT.

i fredags eftermiddag så var jag, lillebror och mamma på kupolen och shoppade lite. alla var nöjda och glada när vi var klara :) drog och hämtade bossen i familjenoch åkte sedan mot byn.
(bilder på min ursnygga bikini kommer inom kort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0