oh happy day

jag är så glad, jag är så glad, raj-raj-raj-raj!
för jag är glad, för jag är glad, raj-raj-raj-raj!

vaknade klockan 12.10 idag av att fredrik och ehlina kom in i rummet och väckte mig. förvånad blev jag och kastade täcket över huvudet i protest av att jag inte ville kliva upp. men det är ju inte ofta man får ett sådant fint uppvak så det var väl bara att sätta sig upp på sängkanten och vakna upp till liv. efter att jag hade vaknat till så sprang jag upp i duschen och mina två små vänner satt sig vid matbordet och fikade med mor och far :)
jag kan ju berätta för er att det är fruktansvärt drygt att hoppa på kryckor! jag trodde att det skulle bli roligt ja', men oh nej. blir svettig påengång efter att jag har duschat och kommit ner ifrån trappan. det är så mycket man ska göra; hoppa in i rummet, in i badrummet, blåsa håret, klä på sig, fyfan det är nog det värsta! jag blir helt andfådd, svimfärdig och inte nog med de! om jag inte tar pauser då och då så kan jag garantera att det slutar med att jag börjar hostar blod eller åker in på akuten pga överansträngning eller något. kryckor är rena tortyren!
efter allt slit och släng så åkte vi iallafall vidare till kupolen, köpte oss en glass + dricka och gick ut och satt oss i vårsolen, helt underbart! :) tack för de soliga timmarna mina vänner.

jag ska snart börja göra mig iordning för en kväll hemma hos den nyblivande 19åringen linda! jag hoppas på att det kommer bli en riktigt trevlig kväll, och det kommer det nog bli. annars måste det hända nå riktigt ovanligt och tragiskt. och det ska inte hända! det kommer nog bli mycket skratt, skrik och släng. ungefär som vanligt då :)

nu ska jag gå och stoppa något i maggen.



have a good day
byebye

MH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0