lyx

jovisst!
mamma är också sjuk. hon har varit det i några dagar men idag var det dags för henne att också stanna hemma och ta det lugnt för att friskna till. bra tycker jag, då får jag lite hjälp ;)
alldeles nyss gick mamma och jag till köket för att värma på lite chiliconcarne. när mammas mat var klar så vänder hon sig om och börjar gå mot tv rummet
- vart ska du då? frågade jag och flinade lite lätt
inte kan jag ta saker i mina händer heller, ohnej! I need help. mamma gick tillbaka till mickron och jag hoppade glatt in i rummet, slog mig ner i fotöljen och fick även idag maten serverad framför mig. låter ganska bra va? :) + att mamma står just nu i köket igen och fixar fruktsallad. vem sa någonting om att vara bortskämd? min mamma tycker bara om mig extra mycket, inte sant mami?

imorse vid 6-7 tiden vaknade jag av att det gjorde riktigt ont i foten. det ilade och stack, trodde nästan att det hade hänt någonting som inte skulle hända. men jag stoppade i mig lite smärtstillande och somnade strax därefter igen. tur att det finns grejjer som hjälper!

nu kommer mamma med salladen så nu lämnar jag bloggen för ett tag.
skepp och hoj!

Mount Hellsing

MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0