kärlek vid första ögonkastet

som några vet så har min kära lillebror skaffat fjälla, och mamma var såklart nyfiken om hur första skoldagen hade varit nu efter lovet och när han har en flickvän i klassen.

mamma - träffade du felicia i skolan idag då?
albin - ja
mamma - pratade ni med varandra då?
albin- nej
mamma - varför inte det då? ni är ju tillsammans
albin - men mamma, man pratar inte med varandra i skolan

det kallar vi kärlek, inte sant?



stygnen åkte iallafall bort idag, gjorde inte spec. ont men jag tror att jag spännde mig lite för mycket för jag började svettas som en gris (kändes det som iallafall) och ögonen svartnade lite smått. men jag överlevde. och tur var väl det!
imorgon blir det skola, arbete, arbete, arbete!
hoppas att det blir varmt och soligt imorgon. kanske man kan ta en glass i solskenet?


on and on



MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0