godmorgon

natten gick bra. vaknade bara två gånger tror jag, men det var inte pga att det gjorde ont, utan att jag bara vaknade.
när jag klev upp ur sängen imorse fick jag ett stort problem, större än vad ni kan tänka er!
jag skulle ha med mig datorn, mobilen, mediciner, vattenflaska och två par kuddar in till tv-rummet, hur skulle jag få med allt det när jag stöder mig på kryckor? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
därför fick jag lov att stoppa in kuddarna innanför tröjan, så jag blev både fet och handikappad. stoppade mobilen och medicinerna i fickan och hoppade sedan in i rummet och la av allting i fotöljen.
gick tillbaka till rummet och stod länge och kollade på datorn som bara låg i sängen... tänk om den också kunde ha ben...
pling lät det och en lampa lös upp ovanför mitt huvud.
jag tog tag i väskan som låg på golvet, la ner datorn, alla sladdar och vattenflaskan. sådär ja! perfekt!
visst är jag bra smart? :)
när jag äntligen slog mig ner i soffan så har jag såklart glömt något... att sätta på tv:n!!!
suck...

nu ska jag hoppa vidare in i köket och kolla om det finns någonting att äta, böjar bli lite småhungrig :)

skriver mer senare

byebye

hedlundarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0