Godmorgon världen

här sitter jag nu i skolan, känns som att det var evigheter sen jag var här. och det var det också.
just nu har vi egentligen info layout, men lena är inte här idag, ganska skönt faktist att bara sitta och slappa, glida runt på face'an och snoka.
utöver allt tangentknappande så är det mycket roligt snack om studentkryssningen av tjejerna. mycket roande att lyssna på! det låter iallafall som om man har missat något stort. eller har jag fel? allt drickande, allt skrikande, allt piiipande, jaa och mycket mycket mer.

idag hoppas jag på att solen håller i sig så att jag kan få ta min efterlängtade glass i solskenet. annars händer det inte spec. mycket idag. jag måste kolla igenom allt arbete vad jag har kvar och göra. för mycket är det! och jag har varit mycket lat nu genom hela lovet. men är det inte det man har lov till? att lata sig. det tycker iallafall jag :)

nu ska jag fortsätta lyssna på allt intressant som kommer ut damernas munnar :D

ciao


MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0