godmorgon godmorgon!

vaknade precis. ännu en solig helt underbar dag som jag ska spendera framför tv;n suck.
men det gör inte så mycket, det är ganska så mysigt ändå. det ända jag skulle vilja göra är att gå i skolan. konstigt? ja kanske, men jag går heldre i skolan än att ligga hemma och bara dega. vill inte missa något nu sista terminen. men sånt är livet. jag kommer tillbaka till verkligheten på måndag. då är allt som vanligt igen!

just nu håller mamma på att koka ägg till oss båda. mumms! äggmacka med kaviar kanske? det skulle inte sitta helt fel hörru du!
- så, då var det beställt ;)

imorgon är det lördag och då ska jag inte sitta hemma längre!!! ohnej! då ska jag på födelsedagskalas, wihoooo :D

nu kom te't så vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0