GLAD PÅSK

ja, glad påsk på er! :)

har precis fått lite påskmiddag av mormor, smakade super!

nu sitter jag och väntar  på att ehlina eller nadja ska höra av sig så att det händer någonting idag också. vill ut i vårsolen (som snart går ner) och ta vara på det sista solskenet.
ikväll blir det förmodligen utgång om det går som planerat, men vem vet. vad som helst kan hända en dag som denna! inte sant?
idag har dagen varit väldigt varm, tillochmed svettigt. har setat med syster och lotta på trappan/altan och glassat i solen. helt sjukt var skönt väder det har varit! men tänk att man aldrig kan sluta klaga!? när det är kallt klagar man på det och man vill ha sol. när det väl är sol, ja då ska man ju såklart klaga på att det är för hett! nej, dehär får vi sluta upp med. för jag vet att det inte bara är jag som gör samma misstag. vårsolen är här och det är underbart! ta vara på dagen.

foten mår prima skinka! går faktiskt utan min platåsko, när jag är inne dvs. för när jag är ute då har jag ingen större lust att gå med strumpor. då blir jag bara lerig om fossingen! så handikappsdojjan får hänga med ett tag till.
den 20 april blir det att åka in för att ta bort styggnen, ska bli riktigt skönt att slippa den såkallade ankfoten. vill sätta på mig riktiga skor! även fast jag är sjukskriven till femte maj så hoppas jag att jag kan få ha på mig vanliga skor innan dess.

nu ska jag än en gång försöka få tag i flokossorna borta i stan och försöka få liv i dom så att det händer någonting! ;)

GLAD PÅSK ÖNSKAR


m
                                MARTINA

Kommentarer
Postat av: Faster

Nämen huvva vilket kort. Jag har fina påskkort på brudarna, Louise om möjligt ännu mer lik dig. Puss från Faster

2009-04-11 @ 19:05:59
Postat av: Anonym

vad har du gjort i helgen då ? vill veta allt :) uppdatera mera!!

2009-04-13 @ 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0