fredag

det var gårdagen de!

skulle först leka lite med araben. men han glömde såklart mobilen så vi fick inte tag på varandra.
istället åkte jag med faster hem till henne och hälsade på småkusinerna och jonny :)
vi bakade negerbollar och drack kaffe. mumma! riktigt trevligt.
senare på kvällen så skulle barnen sova så en stund efter de så åkte jag hem till min by igen för att sätta mig och äta grillat med familjen + hanna. det var gott ska ni veta! pappa- mästerkocken, mmmm.
efter maten så skjutsade jag bella och hanna till stan och åkte sedan till elin. efter en liten stund kom philip, oskar och kroon förbi en sekund. sen åkte vi hem till mig för att lämna bilen, för att jag skulle ta philips bil.
vi åkte hem till hannah där det var lite småparty. mycket folk i en sån liten lägenhet! men trevligt! jag och elin satt och spelade yatzy, som jag vann :)
sedan var vi bara ute och yrade runt med bilen resten av kvällen/natten.

idag är jag trött... men det ska inte stoppa en sådan fin lördag som denna! ohnej.
mor och far ska få främmande av halva tyskfamiljen. så det blir att äta lite grillat idag igen (tror jag) och sedan ut och fara runt. kanske det händer något roligt? det är ju ändå lördag som sagt.
nu måste jag leta efter nå mat innan jag svälter ihjäl. magen har pratat med mig ganska mycket nu den senaste timmen. så jag ska väl svara han på ett bra sätt!

saru, saru?


MH

Kommentarer
Postat av: Faster

Det första Lotta sa i morse var att jag skulle "inga Mahina" (ringa Martina) för hon ville du skulle komma idag igen.... Tack för igår. Puss från Faster

2009-04-18 @ 16:41:34
Postat av: martina

oh snuttan! jag får komma förbi snart igen :) hälsa mina prinsessor

2009-04-18 @ 21:34:25
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0