det brinner!

jaa, det gör det verkligen. min hjärna har arbetat uppe på max idag!
redovisningen i historia gick sådär... trodde att man skulle läsa det man själv hade hittat fakta och skrivit om osv. men det visade sig senare när lektionen väl börja att vi fick några meningar att säga. hur bra är det att man inte hinner läsa igenom och ist läser från papperet som någon oförberedd idiot. nej sånt gillar jag inte! ska man göra det bra så måste man få läsa det man själv har skrivit om. punkt slut.

har just nu setat och gjort klart några frågor från varje kapittel i hela organisation och ledarskapsboken. jag vet inte hur mina kära klasskamrater ligger till så det var väl lika bra att småbörja på allt.
imorgon blir det brott och straff prov. tror det kommer gå ganska bra, riktigt kul att läsa om!

skönt att det är fredag imorgon. egentligen spelar det ingen roll för jag måste ändå sitta och plugga hela helgen, men lite avkoppling från just skolans lokaler och atmosfär kommer bli great! annars i helgen händer det inte så mycket mer. det blir middag hemma hos tyskarna på lördag och sedan köra i think. men vi får se vart vinden bär mig.
nu bär den iallafall mig mot glassen jag har ställt upp så fint här bredvid mig.
choklad/vanilj med choklad koko strössel, mmmmmmmmm :)
andra glassen för idag... men det gör ingenting.

pappa är kall om händerna, han är dryg.
bra så?




ice ice baby, ice ice baby


MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0