då var det lov!

helt sjukt rolig dag i skolan idag!
haha, jag skrattade åt minsta lilla, alla förstod att det var ett bevis på att jag hade varit borta för länge!
L.Missing hade skrivit fel på ett papper och blandat ihop siffrorna. stod något i liknande med:
läs sidorna: 162-157
bara det att hon hade skrivit fel och att man absolut inte kan läsa baklänges blev för mycket för lilla stackars martina som utbrast i skratt och tårar . ibland kan man ha kul åt minsta lilla, och det gjädjer mig nå så enormt!
mycket mer har hänt i skolan, men de ska jag inte berätta utan det kommer fram förr eller senare ändå. det ända jag behöver säga är att jag verkligen har de absolut bästa vännerna och roligaste klassen! helt sjukt kul.

ikväll blir det mys hemma med mor, far och lillebror. ska laga kasslergratäng med kantarellsås och säkerligen slå på någon bra film mot kvällstimmarna. :)

nu ska jag kolla på tv!

skål

MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0