aj,aj

nu värker det som f*ni foten... :/ värken gör inte speciellt ont, utan det är mer smärta. nästan som växtvärk, men bara på sidan av foten, det är en väldigt irriterande smärta! + att jag måste ligga med foten högt upp. så jag har lagt två tjocka kuddar under så att foten ska komma upp och må bra, men bara för att den mår bra så kan jag ju ta och berätta för er att mitt knä mår dock inte fullt så bra! vet inte direkt varför, om det kan vara så att den får lov att ligga helt rakt, kanske lite för rakt, nästan så rakt att knät viker sig åt andra hållet. förstår ni vad jag menar?
alltid är det någonting som ska gå åt pipsvängen!

kollade precis klart på en film; the reader en riktigt bra film tycker jag! ganska konstig i början men den blev bara bättre och bättre, så den rekomenderar jag för er som gillar lite naket och romantik.
när filmen var slut och ljudet stängdes av så hörde jag någonting som lät ungefär som om min far skulle ligga ute i tv rummet och sova. och rätt hade jag!
jag gick upp och väckte pappa. han hade somnat som ett litet spädbarn i soffan framför tv;n. men jag förstår han fullt ut! hur skönt är det inte att somna till något program? jag tycker iallafall att det är fruktansvärt skönt att somna till tv;n och också väldigt lätt hänt.
jag själv somnade framför tv;n + datorn i knät tidigare idag. har ingenaning hur länge jag sov. men jag minns att mamma pratade i telefon med någon precis innan jag slocknade och berättade hur jag satt. eller har jag drömt?
sen efter ett tag så vaknade jag och fick maten serverad i knät. ibland är det bra härligt att vara handikappad. bli ompysslad och alla hjälper en, behöver inte göra någonting själv, livet är bra underbart ;)

jag saknar er e3a!
jag kan ha skolundervisning här hemma istället, slipper jag vara själv...!

och med dom orden så avslutar jag nu detta meningslösa blogginlägg
och hoppas på att lyckas bättre imorgon, håll tummarna!

MH

Kommentarer
Postat av: Grekfan

Ska man vara fin får man lida pin gumman!

Och det som inte dödar det härdar!

Be strong sister be strong, :) <3

2009-04-02 @ 13:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0