82 nätter

jag känner mig så taskig.
när jag väl är hemma så vill min ena halva bara ta det lugnt. sitta hemma vid mitt egna köksbord och bara ta det lugnt, medans min andra halva vill ut. vill vara med mina vänner, vänner jag inte har umgåts med på länge, vänner man tappar kontakten med. absolut inte föralltid, men man tappar kontakten bara för att jag inte bor hemma.
jag vill ha april, sista april. jag vill komma hem, jag vill flytta hem. ta upp kontakten med alla på riktigt igen, slippa stressa för att träffa så många man hinner med när man bara är hemma några dagar. det blir inte på riktigt
jag känner mig dum. kanske utan anledning egentligen, för jag vet att ni finns kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns alltid här gumman ! :) Det vet du! <3

2011-02-15 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0