The Haunting in Connecticut

nyss hemkommen från tora efter att ha sett skräckfilmen The Haunting in Connecticut, en riktigt bra skräckfilm!
det blev ett och annat skrik, då från toras håll, rysningar och ryckningar. men det gillar jag, inte tora. haha
- hoppas du kan sova inatt ;)

nu ligger jag hemma med katten runt halsen, imorgon är det första arbetsdagen. halv nio ska jag stå på parkeringen och bli insläppt. härligt med några timmars jobb i veckan innan sälen så man får in lite småslantar. det är ju som sagt mer än en månad kvar. längtar!
nu ska jag kolla om dom har lagt ut filip och fredriks program lite sällskap (tror jag de heter) så man kan somna med ett leende på läpparna.


även fast jag gör det varje kväll..

godnatt

Kommentarer
Postat av: tora

alllt gick bra tills jag började tänka på den äckliga pojken! ussssch!

2010-09-21 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0